|
Mersin’de düzenlenen il seçmelerinde önemli bir başarı elde eden Anamur güreşçiler, Ankara’da düzenlenecek Türkiye Güreş Şampiyonasına katılmaya hak kazandı.
Mersin’de düzenlenen il seçmelerinde önemli bir başarı elde eden Anamur Gençlik Spor Müdürlüğü Güreş Takımı, Ankara’da yapılacak Türkiye Güreş Şampiyonasına katılmaya ilk defa katılmaya hak kazandı.
İl seçmelerinde mindere çıkan 12 sporcu, gösterdikleri başarılı performansla rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonası vizesi aldı. Genç güreşçiler, elde ettikleri sonuçlarla hem okullarının hem de Anamur’un gururu oldu.
12 Sporcu Anamur’u Temsil Edecek
Antrenör Süleyman Kaşten, Anamur tarihinde ilk defa Ankara'daki Türkiye Güreş Şampiyonasına katılacaklarını ve sporcuların disiplinli çalışmalarıyla dikkat çektiğini belirterek Türkiye Şampiyonası’nda da başarılı sonuçlar beklediklerini ifade etti.
Antrenörleri Süleyman Kaşten eşliğinde çalışmalarını sürdüren sporcuların, şampiyona öncesi hazırlıklarını yoğun tempoda tamamladıkları öğrenildi. Ankara’da gerçekleştirilecek organizasyonda mücadele edecek olan sporcular, derece elde ederek ilçelerine madalya kazandırmayı hedefliyor.
İlçede Gurur ve Sevinç Yaşanıyor
Ata sporu güreşte kazanılan bu önemli başarı, Anamur’da sevinçle karşılandı. Öğrencilerin küçük yaşlarda elde ettiği başarının gelecekte daha büyük derecelerin habercisi olduğu değerlendirilirken, sporcuların Ankara’da Mersin’i en iyi şekilde temsil edeceğine inanılıyor.
Türkiye Şampiyonası’nda mücadele edecek genç sporculara eğitim camiası ve vatandaşlar tarafından başarı dilekleri iletildi.
|