Mersin’de vatandaşın memnuniyeti belgelendi





Tarih: 25 Aralık 2025 Perşembe 14:22

Mersin Büyükşehir Belediyesi ‘TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni almaya hak kazandı. Belge; Büyükşehir 2020 yılında hayata geçidiği Teksin İletişim Merkezi’nin hizmet kalitesini taçlandırmak adına atılan bir adım olarak Entegre Yönetim Sistemi kapsamında sahip olduğu 6. belge özelliğini taşıyor.

Mersin Büyükşehir Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet anlayışını uluslararası standartlarla güçlendirmeye devam ederken yine bir ilke imza attı ve ‘TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni almaya hak kazandı. Belge, Büyükşehir Belediyesi bürokratları tarafından, Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) Başkan Vekili ve Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’e takdim edildi. Mersin Büyükşehir için bir ilk olma özelliği taşıyan belge, 2020 yılında hayata geçirilen Teksin Mersin İletişim Merkezi’nin hizmet kalitesini belgelendirirken, Entegre Yönetim Sistemi kapsamında Büyükşehir’in sahip olduğu 6. belge olma niteliğini de taşıyor.
Belge, Başkan Seçer’e takdim edildi
Belgenin Başkan Seçer’e takdimi; Mersin Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Olcay Tok, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Rıza Özdemir, Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Ezgi Başer ile Kalite Yönetimi ve Kent Araştırmaları Şube Müdürü Jülide Şahin tarafından gerçekleştirildi.
Mersin Büyükşehir, vatandaş odaklı hizmet anlayışı ile çalışıyor
Vatandaşların talep, şikâyet ve önerilerini etkin bir şekilde yönetmeyi hedefleyen ‘TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet kalitesini sürekli iyileştirme anlayışının önemli bir göstergesi olarak öne çıkıyor. Büyükşehir Belediyesi, vatandaş geri bildirimlerini sistematik bir yapıyla ele alarak, memnuniyeti kalıcı hale getirmeyi amaçlıyor.
Mersin Büyükşehir; ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi ve ISO 39001 Yol Trafik Güvenliği Yönetim Sistemine ek olarak ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’ni de entegre yapısına dahil ederek, kurumsal yönetim anlayışını daha da güçlendirmeyi sürdürüyor. 

 


Yorum Ekle comment Yorumlar (0)



 



ANASAYFA
MASAÜSTÜ GÖRÜNÜM
HABER ARŞİVİ


KÜNYE


İLETİŞİM

mersinpost.com.tr © Copyright 2025 Tüm hakları saklıdır.
İzinsiz ve kaynak gösterilemeden
yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.


URA MEDYA